czwartek, 13 listopada 2014

Wstęp







Witajcie! Postanowiłam założyć tego oto bloga, ponieważ uwielbiam czytać książki jak i również inne blogi o różnej tematyce. Ale nie o mnie tu pisać, przedstawię wam teraz w skrócie jak widzę tego bloga oraz jaką opowieść będzie zawierał :

Blog mój przedstawia historię pewnej nastolatki o wdzięcznym imieniu Melissa. Zakompleksiona, samotna dziewczyna, która nie jedno przeszła w życiu co wpłynęło na jej charakter oraz chęć odosobnienia. Moim zdaniem bohaterka jest dość bliska nie jednej z nas. Sprawia wrażenie realistycznej, istniejącej na prawdę nastolatki, która boryka się z problemami większości ludzi. Aż do czasu kiedy spotyka swojego „jedynego”. Chłopaka z „elity” popularnych w jej szkole, o którym nie jedna dziewczyna po nocy marzy by chociaż spojrzał na nią. Tajemniczy Zayn sporo namiesza w jej poukładanym wyobrażeniu życia. Ale o tym już w najbliższych rozdziałach…


Mam nadzieję, że komuś może przypadnie do gustu moje opowiadanie, liczę w głębi serca na komentarze bo wierzcie bądź nie to one sprawiają, że chce się dalej pisać. 

                                                                                             Pozdrawiam ~PremierAmour~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz