niedziela, 22 lutego 2015

Notka informacyjna!



Kochani, jak już napisałam pod którymś rozdziałem myślę nad nowym opowiadaniem. Tematycznie podobnym do tego, ale jednak troszkę innym ;3 Jaka jest tego przyczyna? A otóż taka, że mam miliony pomysłów na minute i w trakcie pisania tego bloga wpadłam na pomysł podobnego. Chciałabym znać wasze zdanie na ten temat, czy poprowadzenie go ma większy sens. 

Blog opowiadał by o dziewczynie, której umarł ojciec a matka po tym zdarzeniu wyjechała do pracy zostawiając tym samym małą jeszcze bohaterkę z dziadkami. Po kilku latach, gdzie obecnie działaby sie akcja, do dziewczyny przychodzi wieść, iż jej mama ma nowego mężczyznę, prawdopodobnie przyszłego męża. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt iż jest on 4 lata starszy od jej córki a głównej bohaterki. Później oczywiście jak sami sie domyślacie okaże sie nim Zayn, oraz główna akcja również bedzie dotyczyć bohaterki i jej rozterek życiowych. Trochę komplikacji, zakazanej miłości i ogólnie dramat. ;3

Co myślicie na ten temat? Czy chcielibyście czytać bloga o takiej tematyce? Od razu sprostuję iż pomysł wpadł mi przypominając sobie pewnego bloga, z którym zetknęłam sie juz jakiś czas temu. Niestety nie pamiętam jak sie nazywał ani jego autorki. Wiem, że dotyczył on Harrego, który umawiał sie z mamą głównej bohaterki tego opowiadania. Bardzo mnie on wtedy zaciekawił. Dlatego teraz pomysł na podobnego lecz oczywiście widzianego moimi oczami i wyobraźnią ;3 Bardzo proszę o komentarze dla was to kilka sekund a dla mnie kilka dni radości ;3

Pozdrawiam, miłej niedzieli Oliwia x















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz